piątek, 22 lutego 2013

Zwrot za niewykorzystany kupon Groupon na konto bankowe

Witam,

Dzisiejszy wpis chciałabym poświęcić zwrotowi pieniędzy na konto bankowe za niewykorzystany kupon Groupon. ZWROT MOŻNA OTRZYMAĆ W CIĄGU 10 DNI OD ZAKUPU.

1. NIE WYPEŁNIAJCIE GOTOWEGO FORMULARZA ZWROTU NA ICH STRONIE. Wypełniając ten formularz zaznaczacie obowiązkową klauzulę, że zgadzacie się na przelanie środków na wasze konto Groupon do wykorzystania w ciągu 12 miesięcy!!!

Myślę, że jest to największy błąd, który ludzie popełniają, a potem mają pretensje do Groupon, że nie chcieli takiej formy zwrotu.

2. Zwrot za niewykorzystany Groupon należy zgłosić na e-mail ino@groupon.pl. Należy WYRAŹNIE napisać, że nie chcecie zwrotu w formie środków do wykorzystania w ciągu 12 miesięcy. Zgodnie z regulaminem można sobie wybrać sposób zwrotu pieniędzy. Oni mają taką politykę, że muszą za wszelką cenę wpierać ludziom tą formę zwrotu.

3. W e-mailu należy oprócz tego napisać nr konta bankowego, z którego było płacone i adres.

4. Opowiedz na e-mail dostaniecie już następnego dnia, że zwrot nastąpi w ciągu 10 dni.

To wszytko.

Jeśli chodzi o zwrot po 10 dniach to sprawa jest rozpatrywana indywidualnie, ale już nie ma możliwości zwrotu na konto bankowe tylko na konto Groupon.

23 komentarze:

  1. Dzięki wielkie za informacje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Użyteczna informacja dla Grouponowiczów, Gruperowiczów, Citeamowiczów!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Boze co za pojebana czcionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Uf... jak dobrze że napisałaś o tym.. myślałam że nie odzyskam moich pieniędzy :O Jak otrzymam wpłate na konto bankowe od razu poproszę o zamkniecie mojego konta na grupon, zeby wiecej mnie nie kusily zakupy u nich ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. przez tą czcionkę nie da się czytać !!

    OdpowiedzUsuń
  6. podany w notce adres e-mailowy ino@groupon.pl jest nieprawidłowy.
    Po wysłaniu wiadomości otrzymałam informację, że dostarczenie nie powiodło się, ponieważ adres nie istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanie i bardzo proszę o pomoc!!
    Zakupiłam 30 czerwca dla siebie i siostry na grouponie zabieg laserowej korekcji wzroku i zapłaciłam za nas obie 5196 zł. W piątek (dwa dni temu) miałyśmy obie badania kwalifikujące i okazało się, że ta najtańsza metoda nie jest wskazana dla nas i możemy mięć tylko droższą (za obie koszt to 6998zł, czyli musimy dopłacić po 901 zł. Niestety z informacji jakie udzielili nam na recepcji przy ustalaniu zabiegu wynika, że klinika nie będzie już dawać ofert na groupon, wiec nie możemy po otrzymani zwrotu na konto groupon kupić droższej metody i dopłacić, ale powiedziano nam, że napiszą do nich, aby specjalnie dla nas wygenerowali link gdzie będziemy mogły dopłacić za tą droższą metodę. Wieczorem tego samego dnia dostałam wiadomość, że zwracają mi środki NA KONTO PREMIOWE groupon (a nie na moje bankowe z którego była wpłata) i mam rok na wykorzystanie ich na zakupy przez ich stronę. Jestem przerażona, przecież nie wydam ponad 5 tysiecy na "jakieś zakupy", tym bardziej że za zabieg zapłacił nam tata, a ja nie mam takiej kasy, aby wyłożyć kolejne 7 tysiecy.
    Niestety groupon odpowiada telefonicznie na pytania tylko od poniedziałku do piatku, więc dopiero jutro mam nadzieję na pozytywne załątwienie tej sprawy tzn. że będę mogłą dopłacić 1802zł do tej droższej metody. Bardzo się jednak denerwuję i boję, że nie będzie takiej możliwosci, dlatego moje pytanie jest takie: CZY TE 10 DNI NA ZWROT LICZY SIĘ OD DATY ZAKUPU (CZYLI JUŻ BY BYŁO ZA PÓŹNO), czy też 10 dni od momentu kiedy klinika dała im znać, że nie możemy mieć zabiegu tą tańszą metodą?
    Proszę o pomoc bo wykończy mnie to psychicznie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety z tego co pamiętam to te 10 dni zwrotu na konto bankowe jest od daty zakupu, potem z powodu przyczyn od Ciebie niezależnych groupon ( czyli 10dni od wtedy kiedy klinika dała im znać) zwraca pienidze ale tylko na konto premiowe. Oni są bardzo wyrahowani i bezwzględni, przecież to jest ogromna kwota i wcale Ci się nie dziwię, ja bym chyba nie dała rady psychicznie. Moim zdaniem ta klinika w ogóle od początku popełniła błąd bo powinniście móc dopłacić u nich tą kwotę różnicy, a nie robić to przez zwroty i groupon. Może bedą na tyle normalni, że wygenerują ten link specjalnie dla Was. Bardzo Ci współczuję ale groupon jest właśnie nastawiony na to by ludzie kupowali w ten sposób rzeczy a potem byli zmuszeni po zwrocie wykorzystać pieniądze i tak u nich. Mam nadzieję, że pozytywnie rozpatrzą Twoją sprawę bo to jest dla Was ważna sprawa, pewnie bardzo Wam na tym zależało i nie są to małe pieniądze. Napisz koniecznie jak to się skończyło. Ja jestem uprzedzona teraz do zakupów przez ich stronę.

      Usuń
  8. Witam ponownie.
    Bardzo dziękuję za odpowiedź:)
    Po kilku dniach stresu dzisiaj udało mi się wreszcie POZYTYWNIE zakończyć tą sprawę, tzn. zwrócili mi na konto kwotę prawie 5200, a potem wygenerowali link gdzie mogłam zakupić metodę droższą i po dokonaniu dopłaty (1802) środki zeszły z mojego konta na grouponie i mam już dwa Vouchery na te droższe zabiegi. Nie było łatwo, dzwoniłam od wczoraj i do kliniki i do groupona, aż w końcu się udało:)
    Na przyszłość wszystkim radzę NAJPIERW prywatnie udać się do wybranej kliniki na badania (co prawda badania kosztowały mnie 179 przez groupon, a bezpośrednio u nich kosztują 250zł), ale wolałabym zapłacić 250 i być spokojna, że dopiero po badaniach mogę zakupic metodę na którą się zakwalifikuję, a nie najpierw kupić i sporo zapłacić, a potem się martwić:)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. info a nie ino w adresie do groupona ;-0,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wcześniej ktoś wytknął im ten błąd. Oni odpisali ale nic z tym nie zrobili. Dalej widnieje błąd w artykule.

      Usuń
  10. Gdzie mogę znaleść ten formularz zwrotu ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam. Zakupiłam na grouponie pobyt w górach za 769zł dwa mieśące przed wyjazdem z panią którą się umawialiśmy kazała nam zadzwonić tydzień przed o potwierdzenie zadzwoniliśmy 2 tygodnie przed i pani zapomniała nas wpisać i nie ma dla nas miejsca w tym terminie którym zamawialiśmy inny termin nam nie odpowiada. czy jest możliwość zwrotu pieniędzy na konto??

    OdpowiedzUsuń
  12. ja zawsze załatwiam zwrot poprzez e-mail i nie ma żadnego problemu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę podaj mi mail do nicz , bo nigdzie nie moge znaleźć

      Usuń
  13. no ja niestety mam problem

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki jest mail do groupon , ponieważ tu jest źle podany :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie trzeba podawać nr oferty, kodu grouponu ani kodu zabezpieczającego??

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam. Kupiłam groupon na jadę off-road w Wiśle ale niestety nie jest to rzetelna firma, grouponu nie mogę zwrócić gdyż już został rozliczony i mam się dogadywać z firmą ale brak jest z nimi kontaktu....

    OdpowiedzUsuń
  17. 37 year old Senior Developer Florence Viollet, hailing from Earlton enjoys watching movies like "Christmas Toy, The" and Electronics. Took a trip to Brussels and drives a Mazda2. przejdz tutaj

    OdpowiedzUsuń